Assortiment
Winkeluitstraling
Prijs-kwaliteitverhouding
Deskundig advies

E.Vogelaar

Zeer slechte service! Bank in januari 2021 geleverd. In april gingen de kussens doorzakken. Zijn 1 x opgevuld. Nu een bank die eruitziet of er dagelijks door 10 kinderen op wordt gesprongen. Als het servicebedrijf (terwijl het nog steeds garantie is) weer moet langskomen ik eur 100,- moet betalen!! NOOIT MEER IETS KOPEN DAAR!!!

Niet

Service verlenen!

Reactie Profijt Meubel Barendrecht:

Beste E.Vogelaar,
Wat vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is verlopen.
De Belwood bank is/was verkrijgbaar met zachte en harde kussenvulling. U heeft gekozen bij het samenstellen van de Belwood bank voor de zachtere vulling in de kussens. Een zachtere vulling zit heerlijk maar heeft als nadeel dat het sneller inzakt en een "plof" uitstraling krijgt.
Nadat de kussens een keer zijn opgevuld heeft u een verzoek ingediend om de kussens toch te voorzien van de stevigere vulling. Dit was mogelijk maar de kosten zouden naar u doorberekend worden. De service is op dit besluit gekomen omdat u bij de aanschaf van de bank zelf heeft gekozen voor de zachte vulling i.p.v de stevige vulling.
Wij hopen u in de toekomst toch weer te mogen ontvangen in onze winkel. Bij een volgend bankstel zouden wij u graag nog beter willen adviseren zodat u niet wederom teleurgesteld raakt in onze meubels.

Score voor Profijt Meubel Barendrecht: 1/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
Bank