Assortiment
Winkeluitstraling
Prijs-kwaliteitverhouding
Deskundig advies

Mitsy de Kreek

Tijdens het uitzoeken en bestellen van mijn meubels ben ik heel goed geholpen door de medewerker, (Blonde Jolanda). Echter na mijn bestelling is alles wat mis kon gaan mis gegaan.

- Artikelen die heel laat geleverd konden worden. Helaas hier niet van op de hoogte werd gehouden..
- Met de levering van een aantal meubels was niet alles meegeleverd zoals de "verzorgingsproducten" waardoor ikzelf heen en weer moest rijden naar de winkel en de bezorgen in zijn eentje bij mij thuis moest achterlaten.
- De bezorger was helemaal alleen waardoor ikzelf moest helpen met alles in elkaar zetten/sjouwen/opruimen. Hier heb ik "veel" geld voor moeten betalen...
- één van de kasten in beschadigd geleverd

Verder ben ik blij met mijn meubels en kan ik niet wachten totdat ook mijn eettafel geleverd gaat worden ergens in 2022.....

Jolanda

Personeel aannemen zodat de mensen die al klant zijn ook de aandacht en service krijgen die zij verdienen i.p.v. "nieuwe" klanten in de watten te leggen in de winkel.

Reactie Profijt Meubel Barendrecht:

Beste Misty de Kreek,
Fijn om te horen dat u goed bent geholpen in de winkel door ons personeel. Wij vinden goed en deskundig advies erg belangrijk! Helaas hebben ook wij dit jaar veel last gehad van vertragingen. Ik vind het daarom ook vervelend om te horen dat de afhandeling van uw bestelling niet zo vlekkeloos is verlopen als de aanschaf van uw bestelling.
Laten we met z'n alle hopen dat 2022 een beter jaar gaat worden, met uw nieuwe eettafel als kers op de taart!

Score voor Profijt Meubel Barendrecht: 2.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
3x kasten, tv-meubel, bank, eettafel, 4x stoelen.