Pieter Deckets

Kwaliteit tent goed. Service en info zeer slecht

Goede tent

Info en uitleg is gewoon niks. Als ik bel voor een tent van bijna 1000 euro ga ik ervan uit dat ik een juiste uitleg krijg. Na ontvangst van onze dure tent moet ik merken dat er geen piketten en spankoorden bij zijn. Mij lijkt dit het minste bij een tent van die prijs. Als ik daarvoor dan bel krijg ik een zeer kort en simpel antwoord. Heb dat dus moeten nabestellen en laten leveren met extra kosten. Winst maken zonder service is mijn gevoel bij deze firma.

Reactie ProfessioneleTentKopen.be:

Bedankt voor uw review. Het doet ons plezier dat u tevreden bent met de kwaliteit van de tent. Door de huidige situatie zijn de prijzen van zowel transport als grondstoffen gestegen. Vandaar dat wij deze prijsstijging ook moeten doorrekenen in onze prijzen.
Het verankeringsmateriaal is nooit inbegrepen bij onze vouwtenten. Op onze website staat ook nergens dat dit inbegrepen zit in het standaardpakket van de vouwtent.
De verankering is afhankelijk van de ondergrond. Voor losse ondergrond kan er gewerkt worden met haringen / spanbanden. Voor vaste ondergrond bieden we de mogelijkheid om te werken met gewichten die rond de palen van de tent geplaatst worden. Beide verankeringen staan ook afzonderlijk op onze webshop.

Score voor ProfessioneleTentKopen.be: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee