Zelfstudie: veel maar erg leerzaam. Nuttige artikelen, informatief en overwegend makkelijk te lezen.
Locatie: goed bereikbaar met auto en OV, fijn dat je gratis en dichtbij kunt parkeren. Heerlijke lunch, uitgebreid en luxe!
Docent: rustig, vriendelijk, deskundig, weet heel veel van ASS. Tipt heel veel verschillende onderwerpen aan, maar mag mi onderwerpen kiezen (en andere onderwerpen dus niet aan bod laten komen) en daar dieper op in gaan.
Werkvormen: matig, veel zenden vanuit docent. Leest sheets voor en vat samen wat je in de zelfstudie zelf hebt gelezen. Interactief voornamelijk door in tweetallen of kleine groepjes iets te bespreken. Omdat dit niet plenair/met docent erbij gebeurt mis je diepgang en expertise in de bespreking. Weinig casuïstiek en weinig filmpjes van mensen met ASS en behandelmethodieken. Echt een gemis!

Reactie Pro Education:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. Hier zijn we erg blij mee. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je via één van onze social media kanalen contact met ons.
Pro Education

Score voor Pro Education: 4/5