Suzanne van Veen

Organisatorisch is PE de meest beroerde onderwijsorganisatie die ik ben tegen gekomen. Maanden moet je wachten op antwoord. Studieadviseurs zeggen dat ze vragen oppakken maar dat wordt niet gedaan. Je wordt met regelmaat van het kastje naar de muur gestuurd.
Inhoudelijk is de opleiding ook niet om over naar huis te schrijven. Een praktisch beroep maar 20% is daadwerkelijk praktijk onderwijs. Niveau is heel laag (veel te laag voor HBO) en het tempo kun je echt niet zelf bepalen.
De namen van de modules kloppen nooit met de inhoud. De inhoud wordt pas vrij gegeven als deze al begint dus vrijstelling aanvragen kan pas als de module al begonnen is.
Docenten zijn kundig maar moeten zich aan het voorgeschreven script houden en hebben weinig ruimte voor echt onderwijs. De anderhalve ster is aan een aantal docenten te danken maar lang niet alle.
Mooi verdien model voor PE maar ik zou het er niet nog een keer voor over hebben.

Reactie Pro Education:

Wat jammer om te horen dat je niet algeheel tevreden bent over onze opleiding. We kunnen ons goed voorstellen dat je bepaalde dingen graag anders had gezien. We gaan je feedback intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service. Mocht je verder nog vragen hebben, dan horen we het graag!
Pro Education

Score voor Pro Education: 1.5/5