Caroline

De inhoud van de cursus vond ik niet passen bij de doelgroep. Het zou bedoeld zijn om op te frissen voor beginnend afasiebehandelaars, maar het was meer een verdiepingscursus, waardoor actieve deelname nauwelijks mogelijk was voor mij. Docent Sandra Wielaert kundig maar onvriendelijk, Nina Dammers vriendelijk maar slecht voorbereid. Materiaal niet up-to-date, nieuwe online- behandelmogelijkheden alleen genoemd. We zaten in een te kleine ruimte voor 13 deelnemers, konden geen 1,5 m uit elkaar zitten zoals geadviseerd door RIVM en ook gewenst was. Was fout van Pro-education/docent? BCN had gerekend op 9 ipv 13 mensen. Slecht gecommuniceerd dus. Reactie op huiswerkopdracht voor dag 2 kwam pas een week na beeïndigen van de cursus (van Nina). Kortom: ik ben zeer teleurgesteld in de cursus en kan er niet direct mee aan de slag. Mis de basis. Prijs kwaliteitverhouding niet goed, te duur. BCN prettige locatie en goed verzorgd. Ik zou deze cursus zeker niet aanbevelen aan logopedisten die zich na lange tijd weer met afasie bezig willen gaan houden.

Score voor Pro Education: 3/5