Helena

Nadat met 35 weken mijn vliezen braken van mijn tweeling zwangerschap, gingen we er eigenlijk vanuit dat we de volledige kraamperiode in het ziekenhuis zouden doorbrengen. Wonder boven wonder deden onze meisjes het zo goed dat we op dag 6 naar huis mochten, en nog 5 dagen kraamhulp 'over' hadden (2 extra dagen vanwege medische tweeling bevalling via keizersnee). Het contact met ProCare voorafgaand aan de thuiskomst was enorm vriendelijk, meedenkend en proactief, en 1.5u na thuiskomst kwamen kraamhulp Roshni en stagiair Amanda al langs om ons te ondersteunen. Roshni hebben we ervaren als een enorm vriendelijke, rustige, intelligente, kundige en betrokken kraamhulp, die proactief met ons meedacht, goed contact onderhield met de verloskundige praktijk en de GGD en meerdere keren voor ons regelde dat deze eerder kwamen of meer advies gaven. Naast dat ze ons geduldig liet zien hoe we de verzorging van onze babies het beste konden aanpakken, heeft ze ook enorm geholpen met het vinden van een balans in borstvoedingen, kunstvoedingen, kolven en rust houden. Roshni is enorm lief en zorgend voor de babies onder haar hoede, en de meisjes waren zichtbaar op hun gemak bij haar, waardoor we bijvoorbeeld met een gerust hart n par keer de voeding aan haar en stagiair Amanda konden overlaten om zelf wat bij te slapen. Het hebben van een stagiair erbij (2 van de 5 dagen) was enerzijds erg fijn omdat er een extra paar handen was om taakjes op te pakken, en anderzijds merkte ik dat er toch ook iets van aandacht van Roshni ging naar het opleiden/trainen van Amanda. Omdat ik daar ook wel wat van meekreeg, was het toch ook wel leerzaam, dus niet heel erg. Na 5 dagen kraamzorg hebben we nu het idee dat we met wat meer zelfvertrouwen de zorg van onze meisjes kunnen aanpakken, dat we weten waar we de komende dagen en weken op moeten letten en hoe we daar verder op kunnen handelen. Al met al een hele fijne ervaring voor ons als nieuwbakken ouders! Ik zou Roshni dan ook van harte aanbevelen.

Beschrijf je ervaring in één regel

Een enorm fijne, leerzame en belangrijke paar dagen na thuiskomst uit het ziekenhuis met tweeling

Score voor Pro Care Kraamzorg: 4.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Ja