Nikki

Ik ben ontevreden met de zorg die mijn tweede kraamverzorgster heeft aangeboden. Kwam iedere dag te laat en ging iedere dag ook weer vroeg vandoor. Ik gaf dit al aan op haar eerste dag aan de organizatie dat dit gebeurde na dat ze weg ging na 2 uur terwijl ik 4-6 had geboekt. En dan nog is zonder mij te vragen voordat ze weg ging. Helaas niks aan veranderd. Ik kreeg vervolgens daarna iedere dag maar steeds 1 uur minder zorg dan dat ik had afgesproken. En als ik haar aansprak erop, deed ze alsof ze al haar uren heeft gedraaid en dat ik fout was. Ze heeft niet het kraam zorg groei gids gebruikt om de benodigde gegevens van ons te noteren, terwijl dit heel belangrijk was want de baby was laag in temperatuur bij de bevalling en ik had nog overgebleven vliezen die ontstoken konden worden. Als ik vragen stelde was het naar Google verwijzen of de HA vragen of gewoon gokken. Liet spullen slordig achter die zij heeft gebruikt. Liet me ook niet uitpraten. Ze gaf me zoveel hoofdpijn en angst. Nooit meer.

Beschrijf je ervaring in één regel

Geen Pro Care!

Score voor Pro Care Kraamzorg: 1/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee