Pascal

Weggegooid geld

Uw ervaring

Ik ging er heen met het idee een goede check up te krijgen en nam het uitgebreide pakket body scan en urine bloedonderzoek. Van te voren krijg je een vragenlijst lusteloosheid vermoeidheid was 1 van mijn klachten. De arts vertelde dat de bidyscan allemaal goed was. Bloed uitslag kreeg ik zonder dat ik het zelf kan interpreteren zonder begeleidend schrijven nagezonden.

Hieruit bleek dat veel zaken die vermoeidheid en lusteloosheid junnen veroorzaken niet getest waren zoals vitamines b1 b6 b12 magnesium d etc .
De huisarts heeft opnieuw bloed laten prikken n.a.v mijn klachtenbeeld en die dingen wel laten onderzoeken evenals de testosteronspiegel deze was ook veel te laag enhad voor een persoon met mijn klachten en boven de 60 jaar ook gecontroleerd moeten worden.

Wellicht zijn er meer mensen die terug komen van zi een onderzoek met goede uitslagen maar zich niet lekker voelen en denken dat alles goed gecintroleerd is n.a.v het intake fomulier...

In hun prijslijst zie je dat je van alles bij kunt bestellen maar dat moet je zelf maar uitvinden en ik vindt dat het advies van de kliniek hoort te komen. Het was met ongeveer 2400 euro een dure grap.. gelukkig ging ik ermee naar de huisarts en zag hij de incompleetheid en heb ik alsnog een aanvullend onderzoek gehad.

Score voor Privatescan.nl: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee