CS Groep Maasluis

Geen contact

Uw ervaring

5x gebeld ze geven aan dat ze druk zijn en voice mail ingesproken maar niet terug gebeld

Reactie Printwinkel.nl:

U geeft aan dat u 5x gebeld heeft en niet terug gebeld bent. Wij hebben inmiddels uw voicemail gehoord, en hebben ook ontdekt dat er geen aangepaste boodschap aanstond in het systeem. De betreffende vrijdag ( de dag dat u belde) waren wij op een personeelsuitje waarbij we de waardering willen laten zien voor het harde werken van onze mensen. Helaas is de standaard boodschap blijven staan in het systeem, waardoor u terecht de verwachting had dat u teruggebeld zou worden.
Onze excuses voor de vertraging.
Wij hebben meteen in ons systeem gekeken of u lopende bestellingen had of andere zaken die directe afhandeling vereisen. Echter wij zien dat u (nog) geen klant bji ons bent. Op basis van uw voicemail nemen wij aan dat u op dat moment direct iets nodig had en dacht bij ons ook af te kunnen halen. Helaas, wij zijn een volledige webwinkel en hebben geen fysieke winkel. Afhaal kan alleen op afspraak bij het magazijn in Brabant. Ons kantooradres is alleen op afspraak te bereiken. Hadden wij toch contact gehad dan ben ik bang dat wij u alsnog niet hadden kunnen helpen. Bij ons is het: vandaag bestelt op de website, de volgende werkdag in huis.
Wij begrijpen uw huidige beoordeling, maar gezien onze toelichting en het feit dat het hier niet gaat om een bestelling of iets dat daadwerkelijk mis is gegaan, zijn wij van mening dat deze beoordeling mogelijk had moeten worden herzien.
Hopende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd en in afwachting van uw reactie. U kunt ons ook altijd kunnen mailen indien er onduidelijkheden zijn.
Wij zijn het beste (soms ook buiten kantooruren nog) te bereiken op info@printwinkel.nl
Printwinkel Binnendienst.

Score voor Printwinkel.nl: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee