Na eerste levering met mindere kwaliteit erg meewerkend en behulpzaam en snel een (gratis) nieuwe levering in goede kwaliteit.
Beschrijf hier uw ervaring
Goede klantenservice. "Echte" mensen aan de telefoon.
Goede klantenservice. "Echte" mensen aan de telefoon.