Online bestellen is te moeilijk, de vragen zijn technische vragen, die ik als consument niet begrijp. Hierdoor wordt bestellen bijna onmogelijk gemaakt en was ik bijna geneigd om niet te bestellen. Bij betalen lukte Ideal ook niet en moest ik weer terug en per bank betalen.
Reactie Printis:
Beste Herjan,
Dank voor je reactie. Jammer dat de bestelling niet geheel vlekkeloos verlopen is. Mochten wij je kunnen helpen bij volgende bestellingen, dan kan je ons altijd contacten. Wat betreft de iDeal betaling vermoeden wij dat de connectie vanuit iDeal met de bank verbroken is geweest.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Faktor50