Printis

Leon Hendriks - van Druten

Het werk van Faktor50.nl is goed. Echter is het contact zoeken met hen soms rommelig. Ik heb meerdere e-mails gestuurd naar hun algemene adres, en gericht aan één persoon, en krijg daar geen antwoord op, mits ik bel.
Tevens, als ik bestanden stuur, komen ze via de site en via hun eigen mailadres niet door.
Als ik daarna via webtransfer naar het algemene adres de bestanden stuur, krijg ik alsnog weer telefoon dat men geen bestanden heeft ontvangen, of niet compleet. Men gaat daarna op zoek, en dan uiteindelijk komt het goed.

Beschrijf hier uw ervaring

Ze lezen hun mail niet, en daarom loopt een proces vertraging op.

Reactie Printis:

Beste Leon,
Spijtig om te lezen dat het zo gelopen heeft. Zoals telefonisch aangegeven was het naar een verkeerd email adres gestuurd. Namelijk info@factor50.nl, dus faktor met een C en niet een K.
Ons juiste emailadres is info@faktor50.nl. Het probleem is dat het info@factor50.nl een email adres is die door een ander bedrijf in gebruik wordt. De mails komen dus niet bij ons aan, maar u krijgt ook geen bericht dat de mail niet is aangekomen. Hier kunnen wij helaas ook niets aan veranderen. Nogmaals excuus voor het ongemak.
Faktor 50

Score voor Printis: 2.5/5