Product kwaliteit

Lisa Valies

Goede kwaliteit drukwerk.

Afgelopen week een bestelling opgehaald bij locatie Rotterdam. Werknemer geeft verkeerde pakket mee.

Bij thuiskomst erachter gekomen dus direct contact opgenomen en Jordy aan de lijn gekregen.
Ik gaf aan dat ik mijn eigen order graag wou maar niet bereid was om helemaal terug naar Rotterdam te gaan.

Jordy gaf aan dat hij het kon laten bezorgen en ik de order die ik had meegenomen kon vernietigen. En dat ik niks hoefte te betalen.
Hele fijne oplossing!!! En zeer tevreden met zijn service maar niet tevreden
met de service van de werknemer/locatie.

Als je daar ook aankomt wordt er weinig tot geen aandacht besteed aan de klant en wilt de werknemer het maar zo snel mogelijk hebben afgehandeld wat zorgt voor niet secuur te werk gaan. Service op de locatie Rotterdam kan dus veeeeeeel beter.

Jordy daar in tegen super goeie service.
Nadat ik mijn eigen orden heb ontvangen kreeg ik als nog een factuur binnen wat betaald moest worden.
Direct contact opgenomen via de mail en werd binnen 2 minuten gebeld door Jordy, hij had iets over het hoofd gezien maar gaf aan dat ik de betaling kon negeren.

Wederom weer een goeie service van Jordy!

De recensie “klantvriendelijk” is dus uitsluitend gebasseerd op Jordy.

Jordy

Service op locatie

Reactie PrinterPro.nl:

Beste Lisa,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze recensie te schrijven. Het spijt ons te horen dat uw bestelling in eerste instantie verkeerd is gegaan, dit was zeker niet onze bedoeling. Ik zal zeker doorgeven aan mijn collega Jordy dat zijn extra inzet en service de dag hebben gered.
Wat betreft de service aan de balie in Rotterdam, ik begrijp dat het soms druk kan zijn tijdens de afhaaluren, maar dit is geen excuus en we zullen uw opmerking zeker serieus nemen om dit te verbeteren.
Tot de volgende print.
Mikal | Printerpro.nl

Score voor PrinterPro.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Kookboek met ringen