Product kwaliteit

Fieneke

Na de website bekeken te hebben ben ik naar de PrinterPro vestiging in Delft gegaan om bijv de verschillende papier soorten te voelen. Daar kreeg ik te horen dat ik ook een waaier had kunnen bestellen met alle keuzes zodat ik niet naar de winkel had hoeven komen. Het was fijn geweest als dit duidelijker op de website was aangegeven. Daarnaast is mij in de winkel niet duidelijk verteld dat ik een speciaal programma nodig had om mijn cover te ontwerpen. Daar kwam ik pas achter toen ik de order had betaald en mijn verslag had geupload. Na een mail te hebben gekregen dat ik de cover apart moest ontwerpen heb ik de klantenservice gebeld die gelukkig snel opnam en mee dacht. Daar kreeg ik te horen dat zij de cover voor mij konden ontwerpen voor €25, dit is jammer genoeg mij niet verteld in de winkel. Gelukkig kreeg ik te horen dat ik het ook in Word kon proberen en dat een medewerker zou controleren of de cover aan alle eisen voldeed. Donderdag had ik mijn orginele order geplaatst, maandag kreeg ik te horen (na weer snel de klanten service te hebben gesproken) dat de cover goed was en woensdag kon ik mijn order volgens de originele ophaaldatum afhalen.

Ik ben tevreden over de kwaliteit van mijn drukwerk en de klantenservice. Wel vind ik het jammer dat het maken van de cover minder simpel was dan mij in de winkel werd verteld en vooral dat de extra bijkomende kosten niet zijn benoemt. Hierdoor twijfel ik toch of ik PrinterPro aanbeveel aan anderen.

kwaliteit drukwerk, bereikbaarheid klantenservice

informatie over bestellen/ontwerpen cover en de mogelijke bijkomende kosten daarvoor

Score voor PrinterPro.nl: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja