Product kwaliteit

Deborah

Printerpro heeft mij, alhoewel er hier en daar wat dingen fout gingen, goed geholpen. Ik heb mijn proefschrift laten printen met spoed. Hierbij een goede deal aangeboden gekregen (top). Ook superfijn dat ik een proefprint kon inzien om zo nog het e.e.a. te verbeteren. Na het inzien van de proefprint ging het fout, omdat het niet duidelijk was dat het nieuwe bestand ook met spoed gedrukt moest worden. Printerpro heeft na bellen wel echt heel netjes gereageerd en dacht iedere keer mee hoe het probleem zou kunnen worden opgelost. Ik vond het fijn dat men flexibel was en meedacht met mogelijke oplossingen. Ik zou hier weer printen als ik een grote batch aan boekjes of andere professioneel geprinte documenten nodig had.

Snel meedenken met de klant over oplossingen als het misgaat in het bestelproces. Ook kreeg ik advies over bijvoorbeeld soort papier dat mooi zou zijn om te gebruiken.

Het bestelgemak vooraf. Het zou fijn zijn om zoals bij bepaalde andere sites in te kunnen zien hoe bijvoorbeeld je boekje eruit komt te zien en of je de juiste files heb aangeleverd. Ook vallen bepaalde keuzemogelijkheden af in het online menu die toen ik telefonisch advies kreeg wel te kiezen waren. Daarnaast zou de info over het verloop van het bestelproces beter mogen. Echt een bevestiging van we gaan nu printen etc. Zeker bij spoedgevallen.

Score voor PrinterPro.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja