Product kwaliteit

Ik had een snelle bestelling gedaan via de website en zou deze afhalen in Rotterdam. Ik kwam donderdagmiddag en de bestelling zou woensdag klaar zijn. De bestelling was echter nergens te vinden. Na lang zoeken en bellen bleek deze in Delft te liggen. Toen werd mij aangeraden vrijdag na half zes opnieuw langs te komen om mijn bestelling op te halen. Heel vreemd als het bedrijf een fout heeft gemaakt. Vervolgens kreeg ik de optie om zelf naar Delft te rijden. Mijn opa stond al die tijd beneden te wachten omdat ik alleen ‘even snel’ mijn bestelling hoefde op te halen. Toen ik dit mededeelde werd mij gevraagd om na half zes opnieuw terug te komen (het was toen half 3) zodat de bestelling opnieuw afgedrukt kon worden. Daarna werd mij de optie geboden om met mijn opa koffie te gaan drinken zodat ze de bestelling sneller direct konden afdrukken. Dit zou ‘misschien een halfuur’ duren. Ik had intussen al meerdere keren gevraagd of ze de bestelling niet gewoon naar mijn adres konden sturen. Daar kreeg ik geen antwoord op. Op een gegeven moment wel, maar dan kon er niet gegarandeerd worden dat ik de bestelling de volgende dag (vrijdag) zou hebben (ik had de bestelling uiterlijk vrijdag nodig). Mocht dat niet zo zijn, dan kon ik de volgende dag opnieuw langskomen na half zes om de bestelling op te halen. Daarop heb ik meerdere keren gevraagd of het niet met een express service verstuurd kon worden. Dit is met veel moeite gelukt. Al met al, heb ik meer dan een halfuur in het kantoor terwijl dit in 2 minuten geregeld had kunnen worden. Ongelooflijk.

Zie bovenstaande

Reactie PrinterPro.nl:

Beste,
Wat ontzettend vervelend om te horen, dit is niet de manier waarop werken. Graag wil ik met je in contact komen om een juiste en passende oplossing aan te bieden. Heb je een mogelijkheid om een mailtje te sturen naar info@printerpro.nl of even telefonisch contact op te nemen. Ik hoor heel graag van je. Voor de rest wens ik je wel een hele fijne dag en fijne dagen toe. Met vriendelijke groet,
Pim

Score voor PrinterPro.nl: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee