Product kwaliteit

Judith

In een paar weken tijd heb ik tweemaal een bestelling bij PrinterPro geplaatst. Ik kende PrinterPro nog niet. Mijn aandacht was getrokken door het aanbod van verschillende bestanden aanleveren voor meerdere soorten flyers en dat allemaal in 1 bestelling ipv diverse orders aan te moeten maken!!
Ik ben een leek op het gebied van het aandragen van de juiste bestanden. Oké PDF weet ik wel, maar de rest van alle voorwaarden 🤔. Na mijn bestelling kreeg ik al vlot een bevestiging van PrinterPro dat ze mijn bestand gecontroleerd hadden. Dit vind ik heel prettig en enkele dagen later had ik mijn flyers in huis. Top!!
Ook heb ik ondertussen tweemaal telefonisch contact gehad over de voortgang van de bestelling. Ze stonden mij beide malen vriendelijk te woord en namen de moeite om dingen te controleren voor mij.

- verschillende flyers in 1 bestelling kunnen bestellen!!!
Zelf diverse bestanden aanleveren met daarbijhorend het aantal exemplaren per bestand. Dit is naar mijn idee uniek!!!
Dus kiezen voor totaal bv 200 flyers en dan 5 van de ene, 50 van een andere, 100 van weer een andere en 45 van een vierde bestand. En dat allemaal voor een normale prijs van 200 flyers!!!

-Visueel maken van de te bestellen producten. Dus een bestand ook als plaatje afbeelden. Dit zou voor de visueel ingestelden een geweldig mooie aanvulling zijn.
- Het zou voor mij logischer zijn om eerst de bestelling te plaatsen en dan te betalen ipv andersom.
Ik heb er echt over getwijfeld of ik wel zou betalen en niet ergens anders zou gaan bestellen. Betalen zonder dat je weet hoe de bestelling daarna verloopt en wat je dus nog kunt verwachten was voor mij écht een hekel punt.

Score voor PrinterPro.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja