Kwaliteit geleverd werk

Dèstn Mulder (namens HeerenXVII)

Wij zijn een studievereniging die vijf maal perjaar het verenigingsblad door prijsprinter laten printen. De oplage is 400 stuks, en het format is A5 geniet gebrocheerd volledig in kleur. De omslag heeft glans papier, het binnenwerk is gedrukt op standaard 80 grams papier.

In het orde overzicht kunnen de specificaties van vorige bestellingen bekeken worden. De producten zijn vrijwel altijd van goede drukkwaliteit. Wij zijn snel en goed geholpen toen we een vraag hadden (we zijn toen geholpen door dhr. Roza.

De bovenste balk met iconen is niet erg duidelijk, en kan verwarrend zijn. Het is bij ons voorgekomen dat de bestelling op de site verkeerd is gegaan, de bestelling leek succesvol geplaatst te zijn, maar deze bestelling verscheen dan ook niet in het ordeoverzicht. Er kwam geen melding dat er iets mis gegaan was. Verder is het éénmaal voorgekomen dat de geleverde producten van ondermaatse kwaliteit waren. Dit hebben we gelukkig kunnen afhandelen door korting te verkrijgen op de volgende bestelling.

Indien u Prijsprinter vond via Google, welke zoekwoorden gebruikte u?

Niet van toepassing

Score voor Prijsprinter.nl: 3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: Geniet gebrocheerd