Kwaliteit geleverd werk

Sonic Ranger Productions

Wij doen jaren bestellingen voor onze cd boekjes. Meestal gaat dat goed, maar soms ook goed mis.
Vorige week maandag deden wij een bestelling hiervoor. Na een duidelijke omschrijving en attentie op bepaalde zaken te letten bij snijden en rillen werden toch rillen aan precies de verkeerdeep kant gezet, ondanks onze vooropmerking.
Geukkig na een telefoontje werd het meteen geregeld en krijgen wij de dag daarna (!) een nieuwe herrilde levering. Echter, bij deze lichting was de hoogte te weinig afgesneden. Daarnaast stonden de rillen te dicht bij elkaar, op de verkeerde plaats gezet. Dit was bij de eerste keer niet opgevallen omdat we die niet geprobeerd hebben in de cd doosjes. Alles op mail gezet, opnieuw met de juiste formaten erbij, plus een aantal voorbeelden op de post gedaan, met een kopie eerdere bestellingen bijgevoegd hoe het wel juist was.
Dit was op maandag. Vandaag donderdag hebben wij nog niets vernomen. We waren iets te laat met bellen vandaag want om 17:30 is het bedrijf al gesloten. 2 x fout snijden en rillen, terwijl bij de aanwijzingen hier op geattendeerd wordt op te letten, omdat het in het verleden een paar keer eerder is geweest, is toch wel erg slordig. En er is nog niet gereageerd op ons bericht (mail & postzending)

Snelheid met reageren na telefonisch contact. Kostenloos de tweede zending snel toegestuurd.

Het is vreemd dat er zo slordig met de aanwijzingen in de bestellingen wordt omgegaan dat er 2 x fouten worden gemaakt op instrucites toch heel duidelijk zijn beschreven.
Niet reageren op mails/brief is toch ook erg vreemd. Blijkbaar is het beter te bellen, maar je mag er als klant van uit gaan dat een mail gewoon gelezen wordt en een brief (nota bene gericht aan klantenservice).
Telefonisch altijd het het idee - aan de toon - of er haast is en men snel door wil. Of je moet opschieten met je verhaal...is niet heel welkom en prettig.

Score voor Prijsprinter.nl: 2.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: Prints voor cd boekjes/inlay