Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

Elinor

Slecht, ik kon mijn uitnodigingen niet verzenden met de post enveloppen vielen uit formaat,... Hiervan zou je de klant beter op de hooghte van houden! Of toch bekijken om die enveloppes uit de gamma te halen 🙄 resultaat heb ze niet kunnen uitnodigen via kaartje maar is moeten gebeuren via fb & messenger! En dat voor het geld dat je betaalt 🙄😑

Mooi design

Reactie Pretty Orange:

Beste Elinor,
Dank je voor je eerlijke review.
Naar aanleiding van je review heb ik contact met je gezocht per mail, maar helaas nog geen reactie ontvangen.
Ik vermoed dat Bpost het formaat envelop niet heeft geaccepteerd, en je daardoor de kaarten niet kon versturen? Super jammer en ik kan me zeker voorstellen dat dit een heel nare verrassing voor je was! Sorry voor de teleurstelling.
Wij bieden vaste formaten kaarten en enveloppen aan op onze website, die in eerste instantie zijn afgestemd op de Nederlandse post (waar dit formaat wel geaccepteerd wordt). In andere landen kunnen de regels verschillen, maar dit had je het beste vooraf zelf kunnen nagaan bij Bpost.
Ik hoop in ieder geval dat je via de digitale weg toch leuke reacties gekregen hebt op de kaarten, en help je in de toekomst graag bij het opmaken van nieuwe kaarten zodat je zeker bent dat alles klopt. :-)
Hartelijke groet,
Marije | Serviceteam Poobies.nl

Score voor Pretty Orange: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Uitnodigingen