Ashley de Ruiter

Container werd niet geleverd op de afgesproken dag. Er werd vaag gedaan over wanneer de bezorging wel zou plaatsvinden. En ook op de uiteindelijke leverdag was de tijd onbekend waardoor ik meerdere dagen onnodig vanaf 6 uur gereed zat voor ontvangst. Mededeling van personeel gekregen dat ik maar gewoon de hele dag thuis moest zijn op een "mogelijke" bezorgdag. Nadat ik hier een klacht over heb ingediend kreeg ik 0 reactie. Ik heb ook gewoon een baan. Ook de afhaal datum was cryptisch.

Welk product heb je gehuurd?

3m3 afvalcontainer

Welke afvalstroom heb je daarbij gekozen?

Houtafval

Wat is je ervaring met betrekking tot het bestelgemak?

Het plaatsen van mijn bestelling verliep makkelijk en goed.

Hoe heb je de klantvriendelijkheid van ons personeel ervaren?

Slecht

Kon je alle nodige informatie vinden op onze website?

Ik heb helaas niet alle informatie kunnen vinden.

Wat vind je van onze reactiesnelheid?

Zou sneller mogen

Hoe is de levering van je product verlopen?

Slecht

Tops

Container was prima. Mijn afval is weg. Man die de container plaatste was vriendelijk en dacht mee.

Tips

Zorg dat de klant op de hoogte is van de planning.

Reactie Praxis-kluscontainer.nl:

Goedemiddag,
We kunnen niet altijd garanderen dat alle bestellingen die in het weekend binnen komen op maandag uitgeleverd worden. We hebben ook te maken met de planning van leveranciers, vandaar dat uw in het weekend per sms geïnformeerd hebben.
Op maandag ochtend is er een mail gestuurd dat de planning helaas al vol zat. Dus we hebben u zo goed mogelijk op de hoogte gehouden.
Als u van te voren een plek reserveert voor de container, kan de chauffeur hem altijd zelf neerzetten en weer weg rijden.
Hopelijk bent u zo voldoende geïnformeerd.
Praxis-kluscontainer.nl

Score voor Praxis-kluscontainer.nl: 0.5/5