Op het feit na dat de kennis groot is over converise… heeft hij in 2 behandelingen van samen zo een 3 kwartier dat hij is binnen geweest zeer weinig gedaan. Het voelt voor mij een beetje alsof we 160 euro voor een praat bezoekje hebben betaald, ondanks zijn kunnen en weten, had het voor mij niet veel zin. Vandaar ook niet doorgegaan met de behandelingen. Heeft niet met de fysio te maken maar met de situatie.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.