Ik had 4 sessies en na de 3 sessie zei hij dat de eerste sessie dubbel gerekend werd. Ik heb verschillende fysiotherapeuten gehad maar dit nooit meegemaakt. Ik zal deze fysiotherapeut nooit aanbevelen en ga ook nooit meer terug. Daarbij heb ik nog steeds last. Nee, nooit meer bij deze man. en wat de sessie betreft voel ik mij echt een beetje opgelicht.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.