Didier

Wat een waardeloze webshop! Hoesje telefoon besteld op voorraad en belofte volgende dag in huis. Helaas al een week aan het wachten op het hoesje en in middels is mijn gloednieuw samsung s8 uit mijn zak 30cm op bureau gevallen.
Echt waardeloos want er bestaat geen mogelijkheid dat hij stuk was geweest met hoesje.

snelheid bezorgen, communicatie

Reactie PhoneStore.nl:

Allereerst spijtig om te horen dat je telefoon gevallen is, dit is zeker niet leuk. :-(
Het door jouw bestelde hoesje was niet op voorraad bij ons in Rotterdam. Dit stond ook bij het product vermeld. Toen je bestelde stond er boven de bestel-knop in het winkelwagentje: "Nu besteld, dinsdag is huis". Misschien heb je dit over het hoofd gezien. Als je bestelling dinsdag nog niet geleverd was dan heeft dit waarschijnlijk met het slechte weer te maken. PostNl heeft op het moment erg veel vertragingen met de sneeuwval..
Nogmaals spijtig om te horen dat je telefoon stuk is gegaan. We hadden het liever anders gezien. We vinden het erg jammer dat je een andere verwachting had van je bestelling bij ons.

Score voor PhoneStore.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
s8 telefoon hoesje