Vermaas

Heel erg ontevreden! Met name over de communicatie en over de manier waarop er gereageerd wordt als een klant niet tevreden is over de gang van zaken. Er wordt niet meegedacht en geen verantwoordelijkheid genomen om te zoeken naar een acceptabele oplossing.

Onze Iphone 13 pro max had waterschade en er rammelde iets in de telefoon. Telefonisch contact gezocht met de Phone Dokter en afgesproken dat hij voor €69,- een inventarisatie zou doen van wat er mis was en ons dan zou bellen voor een prijsopgave. Die €69,- zou dan verrekend worden met de uiteindelijke factuur.

Dezelfde dag is de telefoon langs gebracht en hebben we bij de dame die de telefoon innam herhaald wat de problemen waren en dat we gebeld zouden worden voor een prijsopgave.

Drie dagen later een belletje dat de telefoon klaar was. Er bleek alleen naar de waterschade gekeken te zijn, verder niets. Er volgde een vervelend telefoongesprek waarbij de reparateur aangaf dat hij niet wist dat er nog meer problemen waren (ondanks telefonisch contact voordat de telefoon gebracht werd én de afspraak om te bellen voor een prijsopgave).

Op de vraag waarom hij niet, zoals afgesproken, gebeld had voor een prijsopgave was zijn antwoord dat dat niet nodig was(?!). Ontevreden over de communicatie besloten we de telefoon op te halen en ons verlies te nemen.

Vervolgens bleek eenmaal thuis dat de telefoon het niet meer deed. Uiteraard opnieuw gebeld, en wederom een vervelend telefoongesprek waarbij er werd voorgesteld om dan maar een draadloze oplader te kopen en te proberen of de telefoon daarmee wel zou gaan laden. De reparateur was niet bereid om nogmaals naar de telefoon te kijken en vond dat hij zijn werk goed gedaan had.

Dat wij een werkende telefoon (wel met een aantal problemen uiteraard, maar de telefoon deed het nog wel) bij hem afleveren, €69 betalen voor het oplossen van 1 probleem en vervolgens een niet meer werkende telefoon mee naar huis krijgen is blijkbaar wat hij verstaat onder goed zijn werk doen. Inmiddels is de telefoon naar een andere reparateur en hebben wij onze rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld over de gang van zaken bij de Phone Dokter!

Score voor PhoneDokter reviews en beoordelingen: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee