Louisa

Per sms volledig onterecht dreigen met incassobureau! Terwijl ik:
1. natuurlijk allang betaald had
2. geen enkele mail of eerdere correspondentie gehad had
3. de factuur van 15 februari 2021 was en ik deze dreigementen 10 dagen later ontving, wel erg snel om een incassobureau in te schakelen

Vervolgens geef ik dit uiteraard aan en vragen ze me te bewijzen of ik betaald heb met een printscreen. Nee natuurlijk niet! Regel je eigen zaken eerst fatsoenlijk.

Waarop ik ook het verwijt krijg dat ik vijandig ben. En daar stopte de correspondentie.

Echt een zeer onprofessioneel bedrijf! Dus nee, ik ben er zeker niet over te spreken en ga zeker niet meer terug.

Tip: Volgende keer even toegeven dat je volledig fout zit, en op zijn allerminst excuses bieden voor de gemaakte fout. Ik zal vast niet de enige of de laatste zijn.

Daarnaast verkopen ze ook nog rommel. Mijn iPhone XS scherm is inmiddels weer kapot. Één keer gevallen mét hoesje en bescherming en direct weer kapot, geen scheur maar haperend scherm en stukje groen licht in de hoek van mijn telefoon.

Wil je genaaid worden voor ruim 150 euro? Ga dan vooral met deze partij in zee! Je mag het ook naar mij overmaken, krijg je ongeveer hetzelfde voor terug (niks) maar wel met vriendelijke behandeling. ;)

Reparatie relatief goedkoop, zo kwam ik er terecht. Maar goedkoop blijkt in dit geval duurkoop!!!

Score voor PhoneDokter reviews en beoordelingen: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee