Dylan

Goede service en communicatie rondom de afspraak voor reparatie van het toestel, overzichtelijke site met duidelijke prijslijst en agenda. Afspraak gemaakt voor reparatie n.a.v. een klein scheurtje in het scherm, mijn moeder zou het toestel nemen omdat ikzelf reeds een nieuw toestel had besteld bij de provider.

Helaas moest ik 2 uur wachten op de reparatie van mijn iPhone 7 plus in plaats van de beloofde 30 minuten, het scherm gaf geen feedback op mijn vinger en werkte meerdere malen niet waardoor de reperatie opnieuw moest worden uitgevoerd.

De reparateur moest uiteindelijk naar huis, zijn werkdag was over en mijn originele scherm werd op mijn toestel geplaatst tot de volgende afspraak, deze afspraak was 2 dagen later. De desbetreffende dag werd de reparatie uitgevoerd op het hoofdkantoor van phonedokter waar ik direct te woord werd gestaan en òok direct geholpen werd. Het scherm werd correct geïnstalleerd en werkte na reparatie ook daadwerkelijk, touch id, camera en alle toeters en bellen werkte naar behoren.

Eenmaal thuis aangekomen het scherm natuurlijk vergeleken met een iPhone 7 plus van mijn broer. Daaruit blijkt het volgende:

- Scherm response en 3d touch response is minder, registreert niet altijd alle "touches", heel vervelend issue.
- Kwaliteit en kleur van het scherm laat het afweten, kleuren zijn heel dof en de resolutie is minder, ver onder niveau van een origineel apple scherm, dit irriteert mij mateloos als echte apple fannaat. Schermen van iPhones staan als uitstekend bekend en is ook echt een key aspect van de telefoon, je kijkt immers de gehele tijd tegen dit scherm aan.

Conclusie: Snelle reparatie, mooie website, overzichtelijk, sterke communicatie en het eindproduct levert helaas een kwalitatief slecht scherm op. Ik zou in de toekomst gewoon weer bij Apple zelf repareren, niet de beloofde "gelijkwaardige" kwaliteit als aangegeven op de website.

- Communicatie
- Website
- Snelheid

Score voor PhoneDokter reviews en beoordelingen: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee