Kwaliteit van het drukwerk

Ward O

Ik ben erg teleurgesteld over de service van PeterPrint. Na 11 dagen heb ik nog steeds mijn bestelling niet ontvangen en PeterPrint lijkt dit normaal te vinden en vindt dat ik nog geduld moet hebben. PeterPrint blijft verantwoordelijk voor het drukwerk tot het geleverd is (zij vinden van niet). Morgen is het een feestdag en daarna is het weekend, waardoor ik de bestelde kaartjes niet kan versturen. Ik heb al 2 maal contact opgenomen met PeterPrint omdat DHL me liet weten via tracking dat mijn werk waar ik de kaartjes laat afleveren in een Bringme box verhuisd zou zijn, wat onmogelijk is omdat mijn toren 17 verdiepingen hoog is. De 2de afleverpoging was ik zogezegd niet op het adres, maar aan de balie op mijn werk is altijd iemand aanwezig. Ik ben erg teleurgesteld over de service van PeterPrint. Ze zouden contact opnemen met DHL om ervoor te zorgen dat het niet weer mis zou gaan bij de volgende afleverpoging, maar dit is al dan niet gebeurd, want het is terug fout gelopen. Ik zou het bedrijf dus niet aanbevelen en heb nog steeds mijn bestelde kaartjes niet in handen. Voor mij is het drukwerkt ondertussen waardeloos.

Reactie PeterPrint.nl:

Hallo Ward,
Dank voor het plaatsen van je review. We hebben hier per mail al contact met je over gehad. We hebben na de vertraging gelijk een melding gemaakt richting DHL en ons best gedaan om je pakket alsnog zo snel mogelijk bij jou te krijgen. Ik zie dat het DHL gelukt is je pakket vandaag alsnog te leveren gelukkig! Het pakket is hierdoor 4 werkdagen later geleverd.
Groetjes,
Team PeterPrint

Score voor PeterPrint.nl: 0.5/5
Beveel je dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: