Kwaliteit van het drukwerk

Bas Ronteltap

Bestel geen visitekaartjes bij PeterPrint. Onze bestelling van visitekaartjes eindigde namelijk in een dubbele teleurstelling. Dat er een aantal kaartjes schuin waren gesneden (>1mm) is nog tot daaraantoe. Het grootste probleem is dat door een snijfout bij veel kaartjes de tekst 3 millimeter is verschoven! Onze tekst staat ruim 5 procent uit het midden!

In hun reactie deed PeterPrint het af met de mededeling dat de normale gang van zaken is bij hun drukproces en: "Als we dit opnieuw voor je zouden drukken dan is de kans groot dat er opnieuw met een snijverschil gesneden wordt. In dit geval kan ik helaas niets doen in de vorm van een oplossing." Op de scheef gesneden kaartjes ging de medewerker niet eens in...

Wat ons rest is om de ongeveer 700 rechte visitekaartjes uit onze bestelling van 1000 te zoeken en de rest weg te gooien.

UPDATE:
Naar aanleiding van deze review heeft PeterPrint opnieuw contact opgenomen. Er is ditmaal wel ingegaan op de scheef gedrukte kaartjes. Er zijn excuses gemaakt en we zijn tot een oplossing gekomen.

Score voor PeterPrint.nl: 2.5/5
Beveel je dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: