Kwaliteit van het drukwerk

Pink Minds Media bv

Ik ben al lang klant en heb veel drukwerk bij Peterprint besteld. Altijd heel tevreden geweest, tot nu. Ik heb foliedruk besteld en het resultaat is heel erg slordig. Na contact met Peterprint geeft hun support aan dat dat de 'charme' van het type drukwerk en papier is en compleet normaal. Als dat zo is, waarom wordt er dan niet voor gewaarschuwd? Ondertussen bij andere drukkerij besteld en perfect opgeleverd gekregen zoals verwacht. Ik heb een stukje compensatie gekregen waarvoor ik dankbaar ben, maar foliedruk bestel ik nooit meer bij Peterprint.

Reactie PeterPrint.nl:

Hi Kevin,
Bedankt voor je review en vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. In het hele proces zijn we zo open en transparant mogelijk. Middels de gratis aan te vragen foliedruk samples kan je zien hoe o.a. foliedruk op het ongestreken King HVO uit ziet om teleurstellingen achteraf te voorkomen. De foliedruk vormt zich wat mee met de ongestreken structuur van het papier. Het klopt dus inderdaad dat dit bij deze combinatie van papier en foliedruk hoort. Als het drukwerk slordig was geproduceerd hadden we uiteraard opgelost met een herdruk voor je, maar daar is nu geen sprake van. Nu achteraf blijkt dat je toch teleurgesteld bent met het drukwerk omdat je dit niet mooi vind. Als het over smaak gaat, kunnen wij niet van te voren waarschuwen helaas. Ik hoop op je begrip.
Omdat we het vervelend vinden dat je niet tevreden bent met het drukwerk heb je van ons een kortingscode ontvangen.
Hopelijk tot een volgende keer en excuses voor het ongemak!
Groeten,
PeterPrint

Score voor PeterPrint.nl: 2/5
Beveel je dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: