Bubka

Pakket te laat geleverd. Ligt uiteraard aan de transporteur maar er wordt door Peter Print wel extra geld gerekend voor spoed(=ochtend) aanlevering. Terwijl Peter Print geen garantie geeft dat het ook wel degelijk op de gevraagde ochtend kan geleverd worden. Als wij vragen om de extra kost voor ochtendlevering terug te storten wordt er meteen geschermd met 'geen verantwoordelijkheid' over uitvoering van de levering. Terwijl wij gewoon de aangerekende extra kost terugvragen vanwege niet houden van belofte. Bovendien wordt er gewerkt met een verouderd Adobe drukprofiel uit 2001. Neen, niet tevreden dus.

Reactie PeterPrint.nl:

Hi Dirk,
Bedankt voor je review en vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. In het hele proces zijn we zo open en transparant mogelijk, daarom geven we tijdens het bestellen ook meerdere malen aan dat we een verwachte leverdatum communiceren en we deze nooit 100% kunnen garanderen. Zeker omdat we de bezorging niet in eigen hand hebben. Voor een ochtendlevering vraagt DHL extra kosten, deze belasten we inderdaad door. We hebben aangeboden om de meerkosten voor de ochtendlevering als korting voor een volgende order aan te bieden, ondanks dat wij dit wel gewoon aan DHL moeten betalen. Dit aanbod staat nog steeds, dus we hopen dat we de volgende keer alsnog mogen laten zien dat het normaal gesproken keurig op tijd geleverd wordt. Het feit blijft dat we dit nooit kunnen garanderen zoals we in al onze communicatie open en eerlijk melden.
Hopelijk tot een volgende keer en excuses voor het ongemak!
Groeten,
PeterPrint

Score voor PeterPrint.nl: 1/5
Beveel je dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: