Lisa D.

Kwaliteit echt nul. Tijdens het e-mailen krijg je dan te horen dat het eigenlijk normaal zou zijn dat de kwaliteit zo slecht is en dat ze ons hiervoor zouden gewaarschuwd hebben? Welk bedrijf waarschuwt nu voor een mogelijk risico op slechte kwaliteit?? Verschuiving van SPOT UV, witte spikkels op het gekleurd papier en mijn gegevens totaal niet leesbaar... Wanneer je dan een compensatie vraagt, krijg je deze niet. Ik zou voordien op de hoogte geweest zijn dat mijn kaartjes "slecht zouden kunnen uitvallen"???? Totaal niet tevreden en ook

Reactie PeterPrint.nl:

Hi Lisa, We hebben een paar keer contact gehad naar aanleiding van de klacht, en ook na het plaatsen van deze review. We zijn geschrokken van het gevoel wat je aan je drukwerk hebt overgehouden, dat moet natuurlijk niet de bedoeling zijn. We willen graag - net als jij - dat je blij wordt van je drukwerk. Het eerlijke, maar vervelende antwoord is dat je drukwerk er net zo uit komt als we jouw bestand met dezelfde specificaties opnieuw voor je in productie nemen. Daarom hebben we de mogelijkheid geboden om het drukwerk gratis te retourneren, waarna we je order crediteren. Je gaf aan dat dit een goede oplossing was voor je - echter hebben we tot op heden nog niets van je ontvangen. Ons aanbod blijft staan, mocht je hier alsnog gebruik van willen maken - neem dan gerust even contact met ons op voor een nieuw verzendlabel.

Score voor PeterPrint.nl: 0.5/5
Beveel je dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: