Kwaliteit van het drukwerk

Madelief

In november ansichtkaarten besteld die met beschadigingen aan waren gekomen, hiervoor netjes een herdruk gekregen die wel in orde was. Later in december weer een bestelling geplaatst, helaas kwam deze ook weer met beschadigingen binnen (variërend van kleine vlekjes tot grote misprints) dus ik kreeg weer een herdruk, maar ook deze waren weer beschadigd. Uiteindelijk had ik pas na één originele order en 3 herdrukken (!) het aantal goede exemplaren bereikt dat ik bij de eerste order al had moeten hebben. Ze doen wel hun best om de kaarten te herdrukken totdat je het juiste aantal hebt bereikt, maar desondanks ben ik niet tevreden als telkens meer dan de helft van de order beschadigingen heeft en ik dus telkens 350 kaarten moet checken. En daarnaast werd de laatste order ook nog eens op het verkeerde adres afgeleverd. Ik snap niet wat er bij mijn bestelling is mis gegaan als ik het vergelijk met andere beoordelingen. Ik had ansichtkaarten besteld op Biotop papier, dus misschien is dat een product met een slechtere kwaliteit dan de anderen? Afijn, ik durf het zelf in ieder geval niet meer aan om hier nog eens te bestellen.

* Uiteindelijk toch nog een herdruk gekregen, was wel beter maar perfect zeker niet. Wel goede klantenservice in ieder geval

Score voor PeterPrint.nl: 3.5/5
Beveel je dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: