Kwaliteit van het drukwerk

FIrm of the Future

Voor de derde achtereenvolgende keer is de zending dagen te laat. Ala dit kan gebeuren maar....geen enkele communicatie naar ons toe. Als we dan zelf bellen krijgen we ook nog eens een onverschillige meneer aan de telefoon die geen enkele moeite doet om in oplossingen te denken. Dit was echt de laatste keer!

Reactie PeterPrint.nl:

Bedankt voor je review! Door een foutje aan onze kant heb je 's ochtends van ons geen berichtje gehad dat het pakket een dag later geleverd zou worden. Erg jammer omdat we er juist heel veel tijd en moeite in steken om proactief te communiceren als iets niet volgens planning verloopt. Dat is in jouw geval helaas niet gebeurd. Excuses hiervoor.
We hebben je een paar keer geprobeerd te bellen en een mailtje gestuurd maar helaas geen contact kunnen krijgen. Hopelijk mogen we een volgende keer alsnog laten zien dat we het keurig op tijd kunnen versturen en zorgen we er dan weer voor dat je met een glimlach de telefoon ophangt.
Als we toch nog iets voor je kunnen doen neem dan gerust even contact met ons op!

Score voor PeterPrint.nl: 0.5/5
Beveel je dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: