Kwaliteit van het drukwerk

MaritMaakt

Vorige week heb een portfoliokrant besteld bij Peterprint en gisteren is mijn ontwerp binnengekomen. Via deze site wil ik laten weten dat ik echt ontzettend blij ben met de service die de medewerkers van PeterPrint hebben geleverd. Het drukwerk is preciés zo geworden als dat ik het in mijn hoofd had. Foto's die over twee verschillende pagina's liepen sluiten naadloos aan en de kleuren zijn precies zo uitgekomen zoals was bedoeld; ze spatten van het papier af.!Ook ben ik super tevreden over de service die geboden werd, zowel vooraf als tijdens het bestellen van de krant. De medewerkers denken mee, ook als ze tijdens het drukproces iets zien wat ze anders zouden doen (zo werd mij aangeraden de krant niet driekwarts te laten navouwen omdat het papier dan lelijk zou gaan kreukelen, en raadden ze aan dit niet te doen - dit had ik van te voren via de website aangegeven bij de bestelling). Dit is de eerste positieve ervaring die ik heb gehad bij een drukkerij (ik ben tot nu toe steeds geswitcht) en weet zeker dat ik bij PeterPrint terug zal komen voor drukwerk in de toekomst.

Score voor PeterPrint.nl: 5/5
Beveel je dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: