Professionaliteit/ deskundigheid adviseurs
Waarde van het onderzoek/ advies
Klantvriendelijkheid/ service

Vera Beemster

Het is goed gegaan. Zeer snel en goede feedback. Maar ik geloof niet in kruidenmengsels zoals voorgeschreven voor mijn lever. Is wetenschappelijk niet onderbouwd. Vriendelijke groet, Vera Beemster.

Reactie Perfect Lab:

Beste mevrouw Beemster,
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over de Premium Health Check en de toelichtingen die u bij de waarden heeft gekregen. Ik wilde graag nog even terugkomen op de wetenschappelijk bewezen effecten van verschillende planten- en kruidenextracten ter ondersteuning van de lever. Mariadistel is een van de bekende plantenextracten die beschermend werkt voor de lever. Dit is bewezen in een wetenschappelijk onderzoek aan de University of Vienna. De Second University of Naples heeft zelfs aangetoond dat mariadistel de leverenzymen in het bloed significant kan verminderen. Ook curcuma is een extract die ondersteund werkt voor de lever. De Tabriz University of Medical Sciences heeft aangetoond dat curcuma zorgt voor afname van klachten bij al bekende levercirrose. De Isafahan Univeristy of Medical Sciences heeft zelfs aangetoond dat curcuma de leververvetting significant kan doen afnemen. Mocht u hier meer vragen over hebben, horen wij dat graag! MVG, Robin.

Score voor Perfect Lab: 3.5/5
Zou u Perfect Lab aanbevelen? Ja