E. Schouten

Elk jaar koop ik voor mijn dochter haar verjaardag ballonnen(thema) en daarnaast nog ergens een heliumtank. Elk jaar gaat het goed, nooit problemen mee gehad. Tot afgelopen weekend...

Weekend ervoor had ik haar kinderfeestje en de balonnen gingen prima op de helium van partywinkel. Nieuwe tank besteld voor afgelopen weekend met dezelfde thema ballonnen. Had zelfs van een pakje ballonnen over en wilde deze ballonnen gebruiken. De ene ballon ging geen eens omhoog, de ander bleef halverwege de lucht hangen en de andere ging wel omhoog maar heel langzaam. De folieballonnen van de week ervoor hangen gewoon en de folieballonnen van afgelopen weekend zakken al.

Dus ik heb een klacht ingediend. Na verschillende mailwisseling vertellen ze dat er geen garantie op helium is als de ballonnen niet bij hun gehaald zijn (ze hebben niet de thema ballonnen waar het feest om ging). Dus puntje bij paaltje pech gehad.

Mijn idee is dat er meer dan helium in de tank zit waardoor ze niet goed kunnen zweven. Of de tank is slecht of verkeerd maar ze willen dit niet toegeven en schuiven het af op de ballonnen.

Ik wil iedereen dan ook adviseren met zo een slechte service en niet willen toegeven dat het misschien een niet zo'n goede tank is, om geen helium hier te kopen als je geen ballonnen koopt bij hun.

Als je een slechte fles heb dan is je geld weg. Buitenom dat je ballonnen niet goed zweven en dat je dochter hierdoor teleurgesteld is op haar verjaardagsfeestje.

Score voor Partywinkel.nl: 1.5/5
Zou je Partywinkel aanbevelen? Nee