M.M.

Slechte kwaliteit artikelen, maar nog slechtere klantenservice. Lossen probleem niet op!
Het pakket kwam geopend bij me aan. Enkele artikelen waren uit hun verpakking in de doos, waardoor beschadigd; de slinger zat helemaal in de knoop en leek al gebruikt. Aan de hangdecoratie bleken de bordjes met de leeftijd te ontbreken.
Direct na ontvangst heb ik partywinkel gemaild met mijn bevinden en foto's hiervan. Ik kreeg daarna een paar keer een reactie met vragen die al in mijn mail stonden vermeld, ipv dat het werd opgelost. Pas op de dag van de verjaardag vroegen ze of ze spullen moesten nasturen. Mosterd naar de maaltijd.
Van de hangers met leeftijd medaillons zeiden ze achteraf dat ze niet allemaal een leeftijd hanger hebben, dus van de hele set maar 2. De overige waren alleen een slingertje, zonder hanger. Dit staat niet in de beschrijving vermeld. Wat een nepperij!!

Heel teleurstellend, want hierdoor heb ik de verjaardag niet kunnen aankleden zoals ik had gewild, én waarvoor ik heb betaald.
Slechte kwaliteit artikelen, maar nog een veel slechtere klantenservice.

Ook vraagt Partywinkel extra kosten als je met een creditcard wil betalen, hetgeen al jaren verboden is.

Ik adviseer hier dus NIET te bestellen!!

Reactie Partywinkel.nl:

Goedemiddag,
Wij zijn overgestapt naar een nieuw reviewplatform en hebben daarom je beoordeling niet meer per e-mail mogen ontvangen. Excuses hiervoor en mochten wij nog ergens bij kunnen helpen, dan horen wij je graag.
Met feestelijke groet,
Partywinkel