Tom Boere

Verkeerd advies gekregen, daardoor een niet op mijn systeem werkende handzender besteld, deze op eigen kosten weer retour moeten zenden, bedrijf voelt zich niet verantwoordelijk voor verkeerd advies...

Heeft u nog een tip voor deze webwinkel?

Service en Klantvriendelijkheid met een hoofdletter schrijven en ook zo acteren.

Reactie Parts United Home Products:

Beste heer Boere,
Allereerst: vervelend dat de zender die wij geadviseerd hebben niet werkt op uw aandrijving. Ik hoop dat u begrijpt dat we te allen tijde proberen onze klanten zo goed als mogelijk te adviseren. Uiteraard hebben we er zelf ook geen baat bij om een verkeerd advies te geven. In uw specifieke geval was het zeer aannemelijk dat de geadviseerde zender wel zou werken, aangezien dezelfde automaat ook in een 868 MHz uitvoering bestaat. Helaas bleek de automaat dermate oud te zijn dat er een andere frequentie nodig was die niet meer leverbaar is. Dat was niet aan de buitenkant te zien.
Desalniettemin hoop ik dat u nog een juiste zender online heeft kunnen vinden en dat u weer uw deur kan openen met een afstandsbediening. Jammer dat wij u daarbij niet konden helpen. Ik hoop ook dat u nog wat aan de handleiding heeft gehad die we naderhand voor u opgezocht en toegestuurd hebben.

Score voor Parts United Home Products: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: