Dawn Tulling

Bij Paintersworld had ik precies de producten gevonden die ik wilde hebben. De bezorging duurde wat langer dan verwacht, maar ik denk dat dat eerder door DHL komt. Toen ik het pakket open maakte bleek de kist helaas kapot te zijn. Ik heb hier direct over gebeld en we hadden toen telefonisch afgesproken dat ik het geld direct terug zou krijgen en dat ik foto's zout sturen zodat jullie die konden gebruiken om te bepalen of de kist terug gestuurd moest worden en zodat jullie die konden gebruiken om bij de DHL geld terug te krijgen. Deze foto's heb ik toen direct gestuurd. Inmiddels is dit bijna 3 weken geleden en heb ik inmiddels meer dan een week geleden een extra mail gestuurd als herinnering en nog steeds niets gehoord. Ik vind dit zelf geen nette service dat ik er zelf zo achteraan moet blijven gaan en zal na deze optie ook weer telefonisch contact opnemen. Misschien dat deze feedback jullie zelf al een duwtje in de rug geeft om het uit eigen initiatief op te lossen.

Reactie Paintersworld.nl:

Hartelijk bedankt voor uw feedback.
Bijzonder vervelend dat de schilderskist met transport is beschadigd. Nadat u de foto's had gemaild hebben wij u een label toegezonden waarmee u de kist kosteloos kon retourneren. Het heeft 2 weken geduurd voordat u in de gelegenheid was te retourneren maar op dezelfde dag hebben wij het aankoopbedrag aan u gecrediteerd zoals u had verzocht. Wij zullen nog meer ons best doen om zo veilig mogelijk te verpakken en zullen de verantwoordelijkheid blijven nemen bij schade met transport mits tijdig gemeld.

Score voor Paintersworld.nl: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Schilderskist, kwasten, aquarel postcards