Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Hans, De Meern

Vandaag is de tijdelijke douche weer opgehaald, na drie weken gebruik. Om het kort samen te vatten: Top!
Iets uitgebreider: het is geen ideale douche maar het is absoluut een ideale oplossing!

Op aanraden van onze aannemer met Woerden contact gehad, na de website uitgeplozen te hebben. Daarna op verzoek van het team foto's en een beschrijving van de situatie gestuurd. In ons geval was de situatie qua wateraansluiting te gecompliceerd wat duidelijk werd aangegeven met het advies om onze aannemer te vragen. Die heeft een oude mengkraan op de leidingen aangesloten waarna OveralDouchen op de mengkraan kon koppelen.
Alle communicatie vooraf, tijdens gebruik en voor ophalen verliep vlot, vragen werden goed beantwoord en tussentijds houdt het team de vinger aan de pols.

Plaatsing ging volgens afspraak. In ons geval op zolder, wateraanvoer van rechts (ketel), waterafvoer naar links (wasmachine). Afdekking van de ondergrond (folie en geplastifieerd karton?) prima. Afdekken en fixeren van de leidingen. Uitleg, zowel mondeling (ging wel rap) als schriftelijk (rustig nalezen), was goed verzorgd.
De stalen bak en wanden voelen goed stevig aan. De douche was schoon en zonder 'luchtjes' bij plaatsing. Schoonmaakinstructies voor tussendoor worden ook gegeven.

Het was even wennen aan de afmetingen, maar geen probleem. Voor mijn lengte (2m) zou er een stukje op mogen, maar er was geen sprake van spetteren over de rand en een 2.20m hoge cabine kun je misschien weer niet overal kwijt. Hij heeft voor 4 personen prima dienst gedaan. Het douchegordijn werkt redelijk goed, maar het blijft een douchegordijn :-) Vaste deuren vonden wij echter niet nodig en we hebben ze niet gemist.

Eén week tevoren de ophaaldatum gepland en de douche is volgens plan opgehaald. De grote onderdelen werden net als bij plaatsing met beleid door het trappenhuis geloodst.

Ik zou dit zonder voorbehoud weer doen en kan het iedereen aanraden.

Aan het hele team: heel erg bedankt!!

Zie review.

Geen, hooguit een iets hogere wand voor de langere mens.

Score voor OveralDouchen.nl/ Zorgdouche.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Type douche: Standaard douchecabine