Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Sven Vogel

Ik was opzoek voor een douche voor korte tijd omdat mijn vrouw voor de eerste weken na het ongeluk niet naar boven zou kunnen. Zo kwam ik bij Zorgdouche.nl tercht en vroeg hoe snel ze konden leveren. De volgende dag had ik een doche in de keuken staan met een lage instap en ruim plaats voor een douchestoel. idiaal voor mijn vrouw omdat ze nog niet kon lopen en veel hulp nodig had.
Ik had een aanvraag voor een maand gedaan. Maar er werd gelijk gezegd,geef maar een week van te voren aan als we hem moeten halen. Uit eindelijk heeft die douche er bijna 5 maanden gestaan. Tijdens die 5 maanden werd er regelmatig contact gehouden en gevraagd hoe het met het herstel van mijn vrouw ging. En dat geeft dan wel weer een goed gevoel. Ze staan echt voor wat ze doen en doen dat met veel plezier en dat merk je.
Dus als je ooit een douche nodig hebt dan moet je dus echt bij zorgdoche.nl zijn.

Als tip. Het was in ons geval fijn geweest als er een antslip matje voor buiten de douche bij werd geleverd. Tegen het uitglijden.

Gee alles ging gesmeerd bij ons

Score voor OveralDouchen.nl/ Zorgdouche.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Type douche: 80/120