Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

S. C

De eerste mail die ik van dit bedrijf kreeg was al niet zo netjes en die daarop volgden ook niet. In de eerste mail stond dat wij zelf een T-stuk moesten regelen voor de aanvoer en mogelijk alleen koud water douchen. Terwijl wij een normale wasmachine aansluiting hebben en daar pal tegenover een cv ketel. Ook verborgen kosten van bijv de douchecabine op zolder werden pas aan het eind vermeld. Op andere sites staat dat wel meteen duidelijk vermeld. Ik beveel dit bedrijf zeker niet aan. Vind ze beerytje onbeschoft overkomen. Heel jammer!!

Niet

Netter benadering via de mail..!!

Reactie OveralDouchen.nl/ Zorgdouche.nl:

Beste S.
Wat vervelend om te lezen dat onze offerte u niet bevalt.
Wij geven in onze eerste e-mail aan dat wij maatwerk leveren (op maat gemaakt) en vragen om foto's van verschillende situaties.
Dit vindt u terug bij het kopje: "Werkwijze" (infographic: 3e plaatje).
Bij "Meeste Gestelde Vragen" geven wij, naast persoonlijke uitleg in de offerte, ook alvast enige uitleg in tekstvorm.
Wij hebben uw foto's beoordeeld, hierop advies gegeven, mogelijkheden aangedragen en daarna de offerte verzonden.
Dat dit u niet is bevallen vinden wij zeer spijtig, wij zijn geen prijsvechter en onderhandelen over de prijs doen wij niet.
Wanneer een bedrijf na werkzaamheden een hogere factuur stuurt, spreekt men van "verborgen kosten".
Wanneer een bedrijf vooraf maatwerk prijzen stuurt, dan noemt men dat een "offerte".
Wij vinden het spijtig dat onze site en werkwijze niet duidelijk genoeg waren.
Er is altijd ruimte voor verbetering, dus ook hier zullen wij naar kijken.
Team Overaldouchen

Score voor OveralDouchen.nl/ Zorgdouche.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Type douche: Standaard