Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Melvin Kruin

Wij hebben i.v.m. een badkamer-verbouwing drie weken een douchecabine gehuurd bij OveralDouchen op aanraden van onze buren. Dit bleek een gouden tip. Een eenvoudige douchecabine kunnen huren die van alle gemakken voorzien was een perfect functioneerde. Werd aangesloten op onze keukenkraan, pompje ertussen en douchen maar. Natuurlijk een beetje behelpen omdat je opeens in je keuken staat te douchen maar het systeem werkte optimaal.

De service van dit bedrijf was vlekkeloos. Op afgesproken tijdstip werd de douche geleverd door een bijzonder vriendelijke meneer die ook nog eens de moeite nam om onze gietvloer eerst te beschermen voordat hij de douchecabine ging opbouwen. Dan sta je sowieso al 1:0 voor wat mij betreft. Duidelijke uitleg over het functioneren van de douche en we hebben echt drie weken zonder problemen en enige lekkage etc kunnen douchen.

Ga zo door. Onderscheidend vind ik dat jullie vriendelijk personeel hebben en jullie afspraken (levering, ophalen) duidelijk communiceren. Ook het informatieve mailtje tussen door of alles naar wens was vonden wij bijzonder attent. Super :)

Score voor OveralDouchen.nl/ Zorgdouche.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Type douche: Douchecabine met douchegordijn