Frabo

Het betrof de eerste bestelling, met een paar outdoor sportschoenen (New Balance). De schoenen zijn conform specificatie, nieuw en redelijke geprijsd, dus daarover tevreden. De website is prima qua zoekfunctie, presentatie etc. Ben nog in afwachting van 5 EURO retour, de korting die gegeven wordt bij de allereerste bestelling. Functioneel werkt dit onlogisch, waardoor de klant zijn korting bij de eerste bestelling misloopt. Daarover dus gereclameerd.
Verder heb ik geen enkel bezorgbericht met track- and trace code ontvangen. PostNL stond onverwacht op de stoep.

Het simpele feit dat de outlet beschikt over partijen van artikelen die inmiddels uit de reguliere handel zijn genomen.
Daardoor trof ik nog een nieuwe vervanger voor mijn inmiddels versleten favoriete schoenen aan.

Dat heeft zoals geschreven betrekking op de verwerking van de 5 EURO korting bij het plaatsen van een eerste bestelling.
Zodra je de bestelling hebt gespecificeerd kun je op het betreffende scherm de ontvangst van de nieuwsbrief aanvinken. Bij het daarna doorzetten van de bestelling verwacht je dat de korting meegenomen wordt. Maar nee, je krijgt zo'n 6 minuten later na de geplaatste bestelling een email met de bevestiging van de nieuwsbrief en een code die je blijkbaar moet intypen bij de eerste bestelling. Maar die is dan natuurlijk al geplaatst. Ergo niet juist.
Daarom gereclameerd bij Esther Blom die beloofd heeft dat de 5 EURO alsnog door de boekhouding wordt overgemaakt.
(Op dit moment 13/4 is dit nog niet gebeurd)

Score voor Outletsportschoenen: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: