Zeer duidelijke informatie, via de mail. En ook telefonisch zeer goed geholpen in duidelijke taal, en waar je niks aangesmeerd word. Dus kortom: top zaak, geen verkoop praatjes, met groot hart voor de mx motorsport. Met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik vind het de beste mx zaak van Nederland
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.