Mijn ervaring is goed, goede en duidelijke communicatie en altijd een berichtje terug. De mensen doen hun best en zijn aandachtig om je zo goed mogelijk en snel te helpen als je iets niet duidelijk is. Levering gaat ook prima, je word op tijd geïnformeerd wanneer je pakket met spulletjes onderweg is met het eventuele tijdstip van levering.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.