Ron Rotteveel

Tenten service

Vorig jaar kochten we met het gezin een tent bij outdoorXL.
In eerste instantie erg tevreden met de tent ( outwell Whitecove 6 )
Mooi formaat en prettige indeling, echter de eerste keer dat we gingen kamperen ging het regenen en de tent was lek als een mandje en dat was niet alleen op de naden ( echt slechte kwaliteit voor zo een gerenommeerd merk.)
Zelf een bus waterproof spray erop en het voldeed voor de vakantie op dat moment.
Toen we de tent af gingen breken na 2 en een halve week bleken ook nog eens de stokken te zijn gaan roesten.
Oftewel na de vakantie gelijk terug met de tent naar de winkel en zij stuurden de tent terug naar outwell, de feedback van outwell was dat ze de tent plaatselijk hadden behandeld omdat deze niet meer echt lek was ( das niet echt raar na het sprayen wat ik had gedaan) en dat we de stokken nat hadden opgeborgen dus kregen we geen nieuwe.
Van outdoorXL konden we nieuwe stokken krijgen en de tent weer meenemen maar ik was zo teleurgesteld in het merk en de service van outwell dat ik de tent liever niet meer wou hebben omdat ik bang was voor herhaling.
Daarnaast had ik echt de balen ervan omdat we voor het eerst van ons leven een nieuwe dure tent hadden gekocht en dit was een flinke teleurstelling.
OutdoorXL gaf ons het geld terug als tegoed om een nieuwe tent te kopen wat we uiteraard aangepakt hebben.
En we hebben een nieuwe tent uitgezocht, een soilera Tavorite ( een wat duurder segment maar geen outwell meer voor ons)
Voordat deze service tot stand kwam duurde ongeveer 2,5 maand maar we zijn wel tevreden over hoe we uiteindelijk zijn geholpen!
Bedankt Outdoor XL

Score voor Outdoorxl.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: