Hoe klantvriendelijk was het personeel?
Wat vond u van de locatie?
Heeft u in alle veiligheid kunnen spelen?
Hoe heeft u de activiteit(en) ervaren?
Wat vond u van de prijs kwaliteitsverhouding?

Erwin Verweij

Eerste Airsoft test meegemaakt. Bevindingen zijn geloof ik wel doorgegeven maar de belangrijkste is dat het terrein nog steeds een paintball terrein is. Te klein, te veel om achter te verstoppen. Slecht van voor naar achter bespeelbaar, dus niet van opzij. Safezone staat te dicht op het spel.

Airsoft is simulatie. Richt het daar op. Paintball is een spel. Airsoft is dus anders.

Reactie Outdoorbrielle.nl:

Tijdens de testdagen waren de afzettingen van het airsoft veld nog in opbouw waardoor het veld inderdaad een stuk smaller was.
De activiteit paintball blijft een van de hoofdactiviteiten bij Outdoor Brielle waardoor de paintball uitstraling altijd aanwezig blijft. Merken wel dat de beleving van de spelers nogal verschilt. Reviews laten zien dat andere airsoft spelers zich niet storen aan een mogelijke paintball uitstraling.
De toegang naar de safe zone is dichtgemaakt waardoor men nu veiliger kan ontladen en het veld verlaten.
De instructiefilm blijft omdat wij van mening zijn dat we bij de briefing altijd compleet willen zijn en mogelijke menselijke fouten willen uitsluiten. Zeker omdat de TUV certificering dit in het kader van de veiligheid van ons verlangt.

Score voor Outdoorbrielle.nl: 2/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Ja
Soort activiteit/ arrangement: AIRSOFT